نحوه آپدیت نود 32
 
برق عشق
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : kltd and m3

 

برای اپدیت نود 32 دو روش وجود دارد . 1- روش اپدیت از روی اینترنت 2- آپدیت از روی فایل های آپدیت.

 روش اول را که همه شما می دانید برای استفاده از این روش کافیست پسورد و یوزرنیم را از سایت نود یا سایت های دیگر که این شماره ها را به صورت روزانه در اختیار شما می گزارند استفاده کنید.برای جستن این شماره ها میتوانید با استفاده از گوگل و انتخاب تاریخ همان روز در قسمت جستجو ی پیشرفته و سرچ کلمه اپدیت نود از سایت های فارسی نیز برای اپدیت انتی ویروس خود استفاده کنید.

روش دوم : این روش برای سیستم هایی که به اینترنت متصل نیستند و یا کسانی که سرعت بسیار کمی برای اتصال به اینترنت دارند مثل من مخصوصاً برای اولین بار که میخواهید انتی ویروس را آپدیت کنید بسیار مناسب است .برای این کار شما باید فایل های اپدیت را از یک کامپیوتر که اپدیت هست بگیرید . برای گرفتن این فایل ها شما باید به محل نصب آنتی ویروس که معمولاً در درایو C و در program file در پوشه Eset و در پوشه ESET Smart Security  است رفته و تمامی ایکونهایی را که فرمت dat دارند را برداشته و در کامپیوتر خودتان این ایکونها را در همان قسمت کپی کنید البته باید قبل از آن ایکونهای قبلی را از روی سیستم خود پاک کنید. در نسخه های جدید نود این ایکونها پاک نمی شوند و باید شما سیتم خود را از روی safe mode راه اندازی کنید برای این کار قبل از بالا آمدن ویندوز کلید  F8 را چند بار فشار دهید تا صفحه ای باز شود و در ان گزینه safe mode را انتخاب کنید و به همان مسیر رفته و ایکونهای مورد نظر را پاک کرده و ایکونهای جدید را در همان قسمت کپی کنید . ممکن است که که با زدن دکمه ی F8  سیتم شما به حات SAFE MODE  نرود به احتما زیاد اشکا از کیبرد شماست که به درگاه usb  متصل شده .شما باید فیش تبدیلی را تحیه کنید که کیبورد شما به جایگاه خود کیبورد متصل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.